Salam kembali

Author: Cita Pemuda Syahid Labels::

Assalamualaikum,salam sejahtera sebagai pemula kata dan pembuka bicara saya pada kali ini di laman dakwah ini,insyallah.


Sudah lama rasanya tidak bersua di laman maya ini dimana titik-titik kata saya coretkan,buah fikiran saya kongsikan agar kita mendapat manfaat bersama.Rindu rasanya pada jalan dakwah yang kecil ini tetapi sekecil-kecil perkara ini juga lah yang akan diperhitungkan oleh Allah diakhirat kelak,asbab agak lama saya menyepi adalah disebabkan beberapa perkara yang tidak dapat dielakan dan mungkin juga salah satu takdir hidup saya,dimana pada 21hb itu saya menjalani pembedahan lutut kiri disebabkan kecederaan yang agak serius.

Saya berada dihospital selama beberapa hari sebelum pulang kerumah,dalam jangka masa tersebut keadaan badan saya tidak berapa stabil mungkin disebabkan kesan sampingan dari pembedahan dan ubat-ubatan yang diambil.

Alhamdulillah dalam keadaan sekarang keadaan itu berubah dari hari ke hari dimana keadaan mula bertambah baik,ini mungkin juga berkat doa-doa rakan sekalian untuk melahat saya kembali sembuh insyallah..

Ini serpihan kata-kata ini menjadi tanda ucapan saya kembali lagi dimedan penulisan dan dakwah ini,semoga bayak lagi ilmu yang dapat saya perolehi disamping perkongsian ilmu dari saya insyallah dapat dimanfaatkan kita bersama.


0 comments |

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...